måndag 29 november 2010

Det kommer inte att hända

Tänkte börja med att säga att INGENTING funkar för att få igång förlossningen. Har druckit mig igenom tre askar hallonbladsthé, en flaska ricinolja, gått på långa promenader, sprungit i trappor, terroriserat sambon när han mest av allt vill sova och inte känner för att mysa med en flodhäst... det funkar inte. Ut kommer bebisen när den vill.

..och inte vill den det idag, däremot har jag fått mysiga symptom på magsjuka. Varit vaken mer än halva natten med riktiga jävla kramper i övre delen av magen, känns som magknip ungefär, eller tarmvred. Så helvetes ont. RISIG i kistan också, om det nu är någon som undrar. Men att det skulle bli en bebis av det, det har jag svårt att tro. Det gör bara vridaomimagenhelvetesjävlagråtont. INTE på "rätt" sätt.

5 kommentarer:

  1. Jag tror att det är dags snart! Helt säker!
    Läste dock någonstans att det inte är bra att dricka ricinolja för det kan man bli uttorkad och dålig i magen av.. fast ääh, inte vet jag, läste det iaf :)Jag gissar att det är max tre dagar kvar innan bäbben kommer! Bombsäker!

    SvaraRadera
  2. Meeeen,envisa unge! Jaja, det hjälper inte vad jag än säger, hoppas hon kommer snart iaf!

    SvaraRadera
  3. Jag blev sjukt konstig i kistan innan Elsa kom ut.. :P

    SvaraRadera
  4. Hihi, jag tror inte alls Emil lider så mycket som du får det att låta ;P

    SvaraRadera
  5. Tack snälla!
    Hoppas också att det ska gå bra och att ingenting är på G. Trots att jag innerst inne är säker på att gå till vecka 45. Minst.

    Men sikken envis unge. Nog för att det låter som om något är på G! Jag började må dåligt/blev "sjuk" dagarna innan Norah föddes..Jag tror ni har eran bebis innan helgen! Kram och lycka till!

    SvaraRadera